"Sejak mengandung ni, boleh dikatakan tiap-tiap malam kaki ni asyik sakit je.. Dugaan betul ūüė≠"

RAHSIA

Bagaimana Menempuhi Tempoh Masa 9 Bulan 10 Hari Tanpa Sakit Kaki Lagi

“Nurse pun tanya aikk cepat susut, semalam bengkak & kembung lagi. Kita cakap stokin ajaib”
~Puan Norzi, Melaka

Adakah anda mengalami Masalah seperti berikut?

Kejang Kaki / Krem

Rasa sakit pada bahagian kaki dan betis secara tiba-tiba. Selalunya berlaku pada akhir trimester kehamilan.

Kaki Bengkak / Edema

Saiz kaki dan bahagian betis kelihatan lebih besar daripada yang biasa. Juga dipanggil sebagai sembab kaki.

Sakit Pada Bahagian Tumit Kaki

Tumit kaki rasa macam dicucuk jarum. Kebiasaannya terjadi apabila kandungan mulai membesar.

Vericose Veins / Urat Darah Bersimpul

Di bahagian betis anda kelihatan urat-urat timbul berwarna biru kehijauan seolah-olah bersimpul.

Sakit & Lenguh Kaki

Rasa sengal dan lenguh di bahagian kaki. Rasa tu kadang-kadang sampai ke tulang. 

Masalah Angin Dalam Badan

Angin dalam badan tu rasa tersekat dan susah nak keluar. Sampai susah nak bernafas.

SERIUS...IANYA SANGAT-SANGAT MENGGANGGU EMOSI DAN MOOD ANDA KAN?  

Inilah sebab mengapa Momned Maternity Socks dihasilkan...

Satu-satunya Compression Socks di Malaysia mempunyai Zip boleh laras yang tahan lasak. Direka khas untuk ibu yang sedang mengandung & berpantang.

Harus diingat bahawa Stokin Compression Momned ini bukanlah seperti stokin-stokin biasa yang ada di rumah anda.

Ianya mempunyai tahap tekanan sebanyak 15-20 mmHg yang menjadikan pengaliran darah anda akan bergerak dengan lebih lancar. Stokin Compression ini sangatlah disarankan oleh Doktor Pakar untuk dipakai dalam tempoh hamil ini dan juga diteruskan pakai semasa berpantang nanti.

Selepas anda mengamalkan pemakaian Momned Maternity Socks, anda akan dapat merasai perubahan awal seperti:

Apa yang perlu anda tahu mengenai Momned Maternity Socks

15-20 mmHg Tahap Tekanan

Tahap tekanan ini adalah selamat dipakai dan di cadangkan oleh doktor pakar

Zip Boleh Laras

Memudahkan anda untuk memakai dan membukanya

Material Yang Lembut

Menjadikan hari mommy sentiasa dalam keadaan yang selesa dan emosinya akan bertambah ceria dan positif.

Fabrik Berkualiti Tinggi

Fabrik Nylon yang bersifat elastik yang diperbuat daripada material berkualiti tinggi dan tidak panas.

Bukaan Dihujung Jari

Anda bebas menggerakkan hujung jari supaya tidak lemas dan dalam keadaan yang relax.

Pelbagai Saiz

Didatangkan dengan 2 saiz iaitu S/M dan L/XL mengikut kesesuaian saiz kaki anda.

"Tak pernah terfikir bahawa ada stokin compression yang direka khas untuk ibu pregnant tapi berkesan sangat. Lepas beberapa jam sarungkan stokin ni, sakit kaki dah mula berkurang. Alhamdulillah, syukur sangat-sangat !!"

Puan Diana, Raub

0
orang sudah memakainya

Antara feedback dari pelanggan

Ketika hamil, emosi ibu haruslah berada dalam keadaan yang baik supaya tidak mengganggu perkembangan baby di dalam kandungan.

Berapa harga Momned Maternity Socks ni?

Harga normal pada hari biasa kami jual untuk 1 pasang sebelum ini adalah RM159 tidak termasuk caj postage.

tetapi pada hari ni kami taknak jual pada harga RM119. Bersempena kempen "Sayangi Keluarga Anda" pada bulan Januari 2023 ini, kami bagi harga istimewa. Anda hanya perlu bayar serendah

RM109

YA, ANDA JIMAT RM50

Tapi kempen ini tidak akan lama.

Selepas itu, harga akan kembali pada asal.

Dapatkan Sekarang dan jimat RM50 ya.

Masih ragu-ragu untuk lakukan

TINDAKAN SEKARANG?

Jaminan Dari Kami Untuk Pembeli Hari Ini

Puas Hati 100%

Jaminan Wang Dikembalikan Tanpa Banyak Soal

sekiranya Momned Maternity Socks ini langsung tidak membantu diri anda

ADA LAGI BERITA BAIK UNTUK ANDA!!

Dengan setiap pembelian Momned Maternity Socks, anda akan dapat 1 pasang Momned BEDtime Socks Ekslusif yang bernilai RM35 secara PERCUMA.

Tetapi dengan syarat anda membuat pembelian pada HARI INI sahaja.

Diperbuat daripada fabrik kapas berkualiti tinggi menjadikan ia sangat sesuai disarungkan bersama Momned Maternity Socks. 

Lihat gambar yang dikongsikan customer kami untuk contoh pemakaian bersama Momned Maternity Socks.

Previous
Next
Ps: Swipe kiri atau kanan untuk melihat gambar lain

Dah Sedia untuk Selesaikan Masalah Anda?

GRAB OUR COMBO OFFER NOW!

RM477
RM 247 (Harga seunit = RM82.30)
  • 3 Pasang Momned Maternity Socks
  • Boleh dipakai bergilir-gilir
  • PERCUMA 3 Pasang BEDtime Socks
  • Free Postage!
RM318
RM 177 (Harga seunit = RM88.50)
  • 2 Pasang Momned Maternity Socks
  • Boleh dipakai bergilir-gilir
  • PERCUMA 2 Pasang BEDtime Socks
  • Free Postage ke Seluruh Malaysia
RM159
RM 109 (Harga seunit = RM109.00)
  • 1 Pasang Momned Maternity Socks
  • PERCUMA 1 Pasang BEDtime Socks
  • Tiada Free Postage

Nota: Nikmati Penjimatan Berganda Dengan Pembelian Pek Combo (Lebih Jimat & Berbaloi-Baloi)

Bukan itu sahaja, caj postage pun kami belanja sekali tetapi hanya untuk pakej combo sahaja !

Jam
Minit
Saat

TOLONG JANGAN BERTANGGUH LAGI UNTUK KESIHATAN & KESELESAAN DIRI ANDA!

Soalan Lazim

Jawapan soalan lazim di bawah boleh bantu anda dapatkan maklumat lanjut untuk buat keputusan sebelum membeli Momned Maternity Socks.

Setiap bahagian stokin ini mempunyai tekanan dan keregangan yang berlainan mengikut spesifikasi perubatan. Tahap tekanan pada stokin ini adalah 15-20 mmHg. Tahap tekanan ini sangat sesuai untuk ibu yang hamil dan berpantang dan ianya tidak memerlukan nasihat dari doktor untuk memakainya.

Boleh, tiada masalah. Sangat sesuai dipakai & diamalkan untuk pelancaran darah dan merawat sakit kaki anda. Ramai juga pelanggan kami terdiri daripada orang yang tidak mengandung.

Seharian waktu siang & sebelum tidur. 

Selepas anda memilih pakej yang sesuai, anda akan dibawa ke halaman produk. Di sini akan ditunjukkan Tutorial pemilihan saiz stokin mengandung yang bersesuaian dengan kaki anda.

Barang boleh ditukar dalam tempoh 3 hari selepas penerimaan barang dengan syarat:

  1. Belum dipakai
  2. Belum dibasuh

Maklumat nombor tracking akan dihantar melalui SMS 68886 dan email selepas penghantaran dilakukan. Kami menggunakan kurier dari Poslaju sebagai ejen rasmi Momned.

PERLUKAN BANTUAN?

Email : momnedhq@gmail.com

No. Telefon : 011-1087 2500 (Miss Sara)
Scroll to Top